
Als TOPdesk consultant word ik regelmatig benaderd om bedrijfsprocessen te automatiseren voor organisaties. Een van de eerste vragen die ik stel, is of deze processen consistent worden uitgevoerd. Hoewel het antwoord in eerste instantie vaak ja is, ontdek ik tijdens een grondige analyse vaak dat er talloze uitzonderingen zijn opgenomen in het proces, waardoor het niet gestandaardiseerd is. Dit maakt het automatiseren van dergelijke processen enorm complex.
Ik begrijp als geen ander de uitdagingen waarmee bedrijven te maken hebben op het gebied van procesautomatisering, en ik bezit de kennis en ervaring om bedrijfsprocessen te vereenvoudigen en te verbeteren door middel van standaardisatie en automatisering.
Door het standaardiseren van processen worden ze eenvoudiger te automatiseren, bespaar je veel tijd en voorkom je fouten. Bovendien bevordert dit het begrip onder medewerkers en stelt het hen in staat om efficiënter te werken. Hierdoor ontstaat er weer ruimte voor innovatie.
Neem gerust contact met mij op om vrijblijvend jouw specifieke behoeften en doelen te bespreken, zodat ook jij het allerbeste uit jouw TOPdesk-omgeving haalt.